петък, 4 септември 2009 г.

Здравейте !

Здравейте, аз съм Ела . Някакъв странен порив от вътре ме накара да си направя блог ,и ето ме сега тук и ви пиша. Не се притеснявайте намислила съм с какво да ви отнемам времето ! Блога ми се казва " чудеса от световете" не случайно . Може би ще се зачудите кои са тези светове ( като всеки здраво мислещ човек ). Сигурна съм че не са останали незабелязани от вас просто сега не можете да се сетите ( не сте оправдани постояно ви вадят очите ).Тарарадам...тези два свята са тези на простолюдието ( смъртни , невежи ..и тн. ) и виповете ( звезди , превилигировани ..и тн. ) .А сега и следващия въпрост кои са тези чудеса, ами как кой това са новините . И ако не признаете че новините от всекидневието са разни чудесий които се питаме, как за бога се стигна и до това, въобще не продължавайте да четете .
И сега нека да продължа нататък с моята цел.
Ще се заема с така трудната задача да анализирам ( по скоро коментирам ) заобикалящите ни чудеса ( новини ) .
Е пожелайте ми късмет а аз ви пожелавам приятно четене и дано поне малко да разнообразя това така сиво ежедневие !
Целувки , Ела !

Няма коментари:

Публикуване на коментар